حزب الله: در خصوص نحوه تشکیل جلسه دولت به هیچ‌کس وعده‌ای ندادیم

حزب الله لبنان اعلام کرد در خصوص نحوه تشکیل جلسه دولت پیشبرد امور لبنان به هیچ کس هیچ وعده‌ای نداده است.

شبکه المنار در خبری فوری گزارش داد بخش روابط رسانه‌ای حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به کنفرانس خبری «جبران باسیل» و اظهار نظر‌های محافل «جریان ملی آزاد» این کشور اعلام کرد حزب الله هیچ وعده‌ای به هیچ کس مبنی بر اینکه دولت پیشبرد امور تنها در صورت توافق تمامی فراکسیون‌های آن تشکیل جلسه خواهد داد، نداده است.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرده بود اولویت امروز لبنان را انتخاب رئیس جمهوری دانست که طرحی برای نجات کشور در نظر بگیرد و مسائل اختلافی را که به سود رژیم صهیونیستی است و باعث فتنه انگیزی می‌شود، مطرح نکند.

او تاکید کرد  آمریکا حامی اصلی رژیم صهیونیستی و عامل اصلی خرابکاری در لبنان برای تامین منافع این رژیم است. همه عوامل ویرانی لبنان وجود دارد که نظام طایفه ای، خودکامگی، فساد و سوء مدیریت از جمله آنهاست. 

معاون دبیرکل حززب الله با اشاره به تحریم‌های آمریکا و تلاش مستمر واشنگتن برای ایجاد هرج و مرج در لبنان، محاصره کشور و جلوگیری از تامین برق و جلوگیری از تعامل کشور‌ها با لبنان و دخالت دائم در امور لبنان و تلاش برای تحمیل سیاست‌ها و مقاماتی است که به نفع آمریکا عمل می‌کنند تاکید کرد بزرگترین بحران لبنان در این مرحله، آن است که آمریکا در همه امور ما دخالت و برای محاصره این کشور تلاش می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار