اعلام زمان برگزاری امتحانات نوبت دی ماه دانش آموزان کردستانی

مدیر کل آموزش پرورش کردستان زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی استان کردستان در نوبت دیماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

امروز در کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی ستاد امتحانات استان  زمان بندی برگزاری امتحانات دروه های مختلف تحصیلی در نوبت دی ماه 1401  اینگونه اعلام شد:  امتحانات دوره ابتدایی با ارائه گزارش نتایج ارزشیابی پیشرفت تحصیلی – تربیتی و در قالب توصیف عملکرد  ، امتحانات دوره متوسطه اول ۱۰ لغایت ۲۱ دی ماه و دوره متوسطه دوم ۷ تا ۲۶دی ماه برگزار می شود.

مدیر کل آموزش پرورش کردستان امروز در این جلسه بر برگزاری کیفی و هم چنین تقویت نظارت بر حوزه‌های برگزاری و تصحیح اوراق در امتحانات داخلی و نهایی با اولویت امتحانات دانش آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه تاکید کرد.

هاشم ناظمی جلال هم چنین خواستار همراهی گروه‌های آموزشی در بازبینی بخشی از اوراق امتحانات در حوزه‌های تصحیح و بازدید از فرایند برگزاری امتحانات در سطح شهرستان‌ها و مناطق شد.

 معاون آموزش متوسطه استان نیز در این نشست با اشاره به بازدید‌های دوره‌ای این معاونت از واحد‌های آموزشی، عملکرد تدریس برخی از مدارس را بر اساس بودجه بندی، عقب‌تر عنوان کرد و گفت: در فرصت باقی مانده تا آغاز امتحانات باید با مجموعه اقدامات، تدریس دروس بر اساس بودجه بندی نوبت اول به اتمام رسد.

طیب سالاروندیان از پیش بینی برگزاری آزمون تکوینی برای دانش آموزان دوره متوسطه در ۲۷ آذر ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: برگزاری این آزمون به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمک می‌کند.

وکیلی کارشناس مسئول اداره سنجش استان  هم چنین با اشاره به ابلاغ بخشنامه ترمیم نمره و ایجاد سابقه برای فارغ التحصیلان و دانش آموزان گفت: این افراد می‌توانند با شرکت در امتحانات نهایی نسبت به ترمیم نمرات و یا ایجاد سابقه اقدام نموده و در این راستا دستورالعمل ثبت نام از طریق سامانه‌های مربوطه به شهرستان‌ها و مناطق اعلام و اطلاع رسانی شده است.

 در این نشست پیرامون زمان برگزاری امتحانات نوبت دیماه دانش آموزان دوره‌های مختلف بحث و تبادل نظر و مقرر شد برنامه پیشنهادی امتحانات نوبت دیماه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه توسط اداره سنجش استان تنظیم و به مدارس ابلاغ شود و مدارس نیز ملزم به رعایت زمان برگزاری امتحانات می‌باشند.

گفتنی است؛ در این نشست شهرستان بیجار به عنوان حوزه تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی به صورت پایلوت تعیین و مقرر شد، امکانات مورد نیاز این حوزه از نظر سخت افزار و نرم افزار تامین و آماده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار