رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مذاکرات تجاری این سازمان با سه کشور خارجی در حوزه محصولات کشاورزی موفقیت آمیز بوده و رو به توسعه است.

رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز شنبه در نشست شورای معاونان و مدیران ستادی این سازمان گفت: مذاکرات تجاری این سازمان با سه کشور خارجی در حوزه محصولات کشاورزی موفقیت آمیز بوده و رو به توسعه است.

افلاطونی افزود: به زودی نخستین دفتر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برای افزایش صادرات با اولیانوفسک در روسیه افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد : حضور سه سفیر از کشور‌های صربستان، بوسنی و هرزگوین و روسیه در سازمان جهاد کشاورزی نشان از ظرفیت‌های پربار کشاورزی در استان قزوین بوده که برای هرکدام برنامه ریزی شده است.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: محصول کشاورزی قزوین نباید بدون بازار بماند و با ظرفیت سنجی داخلی و خارجی برای محصولات کشاورزی قزوین می‌توان اقتصاد و معیشت بهره برداران را ارتقاء بخشید.

افلاطونی افزود: قزوین به عنوان یک استان برتر در حوزه کشاورزی شناخته می‌شود و باید در همه حوزه‌ها رتبه اول تا سوم کشور باشد که تحقق این مهم نیازمند پیگیری مدیران جهاد است.

وی اضافه کرد: برای سرعت بخشیدن به توسعه امورات بخش کشاورزی باید از ظرفیت دیگر دستگاه‌های خدمات رسان استفاده کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار