مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مهم‌ترین چالش در سطح کشور اشتغال است.

علی جهانی در جلسه کارگروه اشتغال بروجرد که ۲۰ آذرماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه مهم‌ترین چالش در کشور اشتغال است.

وی با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی با تمام توان پشت این قضیه ایستاده است، افزود: لرستان از لحاظ اقتصادی و سرمایه‌گذاری ضعیف بوده که دولت از اعتباری کمک خوبی به استان کرده که در راستای اشتغال و کار صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: اعتباراتی که برای استان در نظر گرفته می‌شود برای ایجاد اشتغال بوده و هدف از تزریق اعتبارات اشتغال‌زایی است.

جهانی با بیان اینکه تعهد اشتغال در لرستان حدود ۴۰ هزار نفر است، گفت: اشتغال‌های که در سطح استان صورت می‌گیرد باید در سامانه رصد ثبت شوند به دلیل اینکه روزانه در وزارت کشور مشخص است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی به تعهد اشتغال توجه ویژه داشته باشند و تا این مهم محقق شود، اضافه کرد: بانک‌ها آن‌گونه که باید در سطح شهرستان بروجرد پای کار نیستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: در راستای تسهیلات پرداختی باید رصد و نظارت کامل صورت گیرد تا منجر به ایجاد اشتغال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار