فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق مهمات جنگی و کشف ۱۴ هزار و ۲۵۰ عدد فشنگ غیرمجاز با تلاش ماموران پلیس و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند در حال انتقال تعداد قابل توجهی مهمات غیرمجاز به کرمانشاه هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو قاچاقچیان در مسیر "کامیاران - کرمانشاه" شده و پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت موفق به توقیف پراید آن‌ها شدند و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۱۴ هزار و ۲۵۰ عدد فشنگ جنگی که به شکل ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

 جاویدان با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی، از تلاش برای شناسایی دیگر اعضاء باند خبر داد.

وی مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان و اظهار کرد: به تازگی ۲۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی هم از یک باند دیگر کشف شده است.

کشف بیش از پنج کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف بیش از پنج کیلوگرم تریاک در این شهر خبر داد.

سمین فلاحی اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مبنی بر فعالیت شخصی در کار توزیع مواد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با شناسایی منزل متهم در شهرک کیهانشهر مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و در بازرسی‌های انجام گرفته ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر و معرفی وی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.