رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تعاونی‌های مسکن که از تعداد زیادی عضو تشکیل می‌شوند از بستر‌های تولید پرونده‌های قضایی هستند.

حجت الاسلام اسدالله جعفری در نشست با اعضای هیئت مدیره اتاق تعاون بر شناسایی مسائلی که احتمال بروز اختلاف و تولید پرونده قضایی را دارد تاکید و اضافه کرد: این اقدام گامی در مسیر پیشگیری از تولید پرونده در دستگاه قضایی و اطاله دادرسی است.

او ادامه داد: تعدادی تعاونی مسکن سال‌ها قبل تشکیل شده، ولی امور آن متوقف مانده که ضروری است مسئولان اتاق تعاون استان به خصوص تعاونی مسکن در چهارچوب قوانین و مقررات برای به نتیجه رساندن برنامه‌ها و طرح‌های آن‌ها اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: یکی از مطالبات جدی دستگاه قضایی استان از اتاق تعاون، برنامه ریزی، هدف گذاری و تعامل با دستگاه قضایی، همچنین راه اندازی و تقویت هیئت‌های حل اختلاف و داوری است تا همراه و همگام با معاونت شورا‌های حل اختلاف و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از ظهور و بروز پرونده‌ها در این حوزه که بیشتر آن کثیرالشاکی است، پیشگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
سلام
وقتی برتعاونی مسکن ها نظارتی نیست،ومسئولین تعاونی آزادانه هرنوع تخلفی انجام میدهند،این حجم از شکایات دور از انتظار نیست.