آغاز طرح زمستانی پلیس راه استان همدان

رییس پلیس راه استان همدان گفت: طرح زمستانی از ۲۳ آذرماه در محور‌های ارتباطی استان آغاز می‌شود.

سرهنگ فکری گفت: از فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه طرح زمستانی پلیس راه با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، مدیریت بحران، اورژانس، راهداری، هلال احمر و شهرداری همدان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او افزود: این طرح با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و جلوگیری از تلفات انسانی در محور‌های ارتباطی و نقاط حادثه خیز و برف گیر و همچنین ایمن سازی راه‌های صعب العبور استان همدان اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راه استان همدان تأکید کرد: آغاز فصل سرما و تغییرات جوی، همواره ترافیک و ایمنی حمل و نقل را تحت تاثیر قرار داده است و مشکلات و معضلات ترافیکی را برای شهروندان و رفت و آمد وسایل نقلیه آنان به ویژه در مناطق کوهستانی، سردسیر و برف گیر ایجاد می‌کند.

سرهنگ فکری تصریح کرد: در فصل سرما احتمال بروز حوادث غیر مترقبه از حمله کولاک، سقوط بهمن، ریزش کوه و آبگرفتگی معابر و تخریب پل‌ها و انسداد راه‌ها وجود دارد، بر این اساس فردا با آغاز طرح زمستانه تیم راهور در نقاط کوهستانی و در پایگاه‌های راهداری به شکل ۲۴ ساعته مستقر می‌شوند.
او گفت: رانندگان برای عبور از جاده‌های این استان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، استفاده از لاستیک‌های آج دار و تکمیل کردن ظرفیت باک خودرو پیش از آغاز به سفر باید مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار