رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی کردستان از طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان به مناسبت شب یلدا خبر داد.

پارسافر اظهار داشت: با توجه به افزایش تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در روز‌های منتهی به پایان آذر ماه، با استفاده از ظرفیت تمامی همکاران دامپزشکی استان نسبت به اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی از تاریخ ۲۶ تا روز ۲ دی اقدام خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی کردستان افزود: در طول مدت این طرح تمامی رستوران‌ها، سردخانه‌ها، مراکز قطعه بندی و بسته بندی، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز تهیه غذای آماده بصورت سرزده مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: در طول اجرای طرح در تمامی کشتارگاه‌های دام و طیور، همکاران بخش دولتی از قبل تا پس از کشتار، حضور داشته و نسبت به اعمال نظارت‌های بهداشتی اقدام خواهند کرد.

پارسافر از مردم و هم استانی‌های عزیز خواست هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به تاریخ تولید و انقضاء توجه داشته و از خرید از دوره گرد‌ها خودداری و تخلفات بهداشتی را به سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
تو شب یلدای منی دیونه دوست داشتنی