تیم تخصصی پزشکی و دندانپزشکی امروز با اعزام به منطقه برده سفید شهرستان مریوان به ارائه خدمات درمانی رایگان در این منطقه پرداختند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان گفت: به منظور محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته، تیم تخصصی پزشکی و دندانپزشکی امروز به منطقه برده سفید شهرستان مریوان جهت ارائه خدمات درمانی رایگان اعزام شدند.

 دکتر منصور فیضی افزود: با اجرای این طرح ۱۲۱ مورد ویزیت متخصص داخلی، ۳۹ مورد ویزیت متخصص اطفال، ۳۳ مورد ویزیت متخصص زنان و زایمان، ۵۵ مورد آزمایش خون و ۲۸ مورد معاینه و کشیدن دندان بهمراه داروی رایگان به مراجعین ارائه شد.

او هدف از اجرای این برنامه را ارتقاء سطح کیفی سلامت جامعه، توسعه سلامت در مناطق دورافتاده شهرستان و ارائه خدمات رایگان سلامت به نیازمندان عنوان کرد و گفت: تیم پزشکی متشکل از متخصصین داخلی، اطفال، زنان و زایمان، کارشناس آزمایشگاه، تکنسین و آمبولانس فوریت‌های پزشکی بهمراه دندانپزشک و درمانگاه سیار دندانپزشکی با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت روستای برده سفید خدمات درمانی رایگان به مردم این منطقه ارائه کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان افزود: ارائه خدمات سلامت رایگان در مناطق کمتربرخوردار و روستایی شهرستان مریوان از مهمترین اولویت‌ها است و به مناسبت‌های مختلف در طول سال انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.