نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برای ساخت مجتمع بزرگ قرآنی استان ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور اختصاص پیدا کرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و تجلیل از قهرمانان قرآنی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با جذب و هزینه‌کرد این اعتبار در مدت ۲ سال زیرساخت‌های قرآنی استان متحول می‌شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌های بسیار ضعیف قرآنی چهارمحال و بختیاری افزود: تقویت این زیرساخت‌ها از مهم‌ترین نیاز‌ها و دغدغه‌ها در این استان است که تحقق آن به پیگیری‌های مستمر و جدی نیاز دارد.


بیشتر بخوانید


نکونام تصریح کرد: البته زیرساخت‌های بخش‌های دیگر چهارمحال و بختیاری هم ضعیف و نسبت به استان همجوار نیز با کمبود‌هایی مواجه است و باید برای تقویت آن تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کرد.

وی با قدردانی از برخی دغدغه‌های فعالان قرآنی و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی یادآور شد: دغدغه‌مندی مؤمنان نسبت به جامعه اجر مطلوبی نزد خداوند متعال دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) با همین دغدغه‌مندی ۱۳ سال برای فراهم کردن زمینه مهاجرت از مکه به مدینه تلاش کردند تا امروز اسلام به‌علت همین دغدغه‌ها به شرایط کنونی برسد.

وی با اشاره به لزوم فاصله از منفعل شدن و ضرورت مبارزه با دشمنان گفت: همچنان باید پُرنشاط بود و با روحیه خستگی‌ناپذیر به وظیفه قرآنی و انقلابی خود عمل کنیم.

نکونام به وجود برخی ناسپاسی‌ها، نامطلوب‌ها و نازیبایی‌ها در جامعه اشاره و تاکید کرد: آینده متعلق به انقلاب و جمهوری اسلامی است و در همین شرایط دستاورد‌های علمی، انسانی و تربیت انقلاب اسلامی در دنیا مشخص است.

وی با اشاره به ایستادگی در برابر فشار‌های استکبار جهانی افزود: توانمندی‌های انقلابی در جمهوری اسلامی بسیار قوی است، اما امپراتوری استکباری رسانه در اختیار دشمن قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار