منابع خبری از خاموشی در کی‌یف و ۱۰ منطقه دیگر از اوکراین به دنبال حملات پهپادی روسیه خبر دادند.

به دنبال حملات پهپادی روسیه به اوکراین امروز (دوشنبه) نهاد‌های اوکراین از قطع برق در کی‌یف، پایتخت اوکراین، و ۱۰ منطقه دیگر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نیرو‌های هوایی اوکراین اعلام کردند روسیه با پهپاد‌های کامیکازه بامداد امروز به اوکراین حمله کردند و زیرساخت‌های حیاتی این کشور را هدف قرار دادند، این سومین دور حملات پهپادی مسکو در چند هفته اخیر است.

نیرو‌های هوایی اوکراین ادعا کردند بین ۳۰ تا ۳۵ پهپاد روسیه را صبح امروز منهدم کردند، این آخرین دور از حملات پهپادی روسیه از ماه اکتبر تاکنون است. پهپاد‌های کامیکازه یا «انتحاری» هواپیما‌های بدون سرنشین یکبار مصرف ارزان قیمت هستند. شهردار کی‌یف اعلام کرد در جریان این حملات هیچ کسی کشته یا مجروح نشد.

چندهفته گذشته منابع خبری مدعی شدند که روسیه بزرگترین حمله خود به اوکراین را از ماه فوریه انجام داده است و این حملات به نیروگاه اتمی زاپروژیا که بزرگترین نیروگاه هسته‌ای در اروپاست انجام شده است، البته مسئولیت این حملات پهپادی را اوکراین و روسیه بر عهده نگرفته و هرکدام دیگری را مقصر دانستند.

در همان زمان بار‌ها اوکراین مدعی شد حملاتی که روسیه انجام می‌دهد زیرساخت‌های حیاتی را هدف قرار گرفته و باعث شده تا میلیون‌ها اوکراینی بدون برق و گرمایش بمانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
ان شاالله حمله به بورس و فروشندگان دارایکم و پالایش
آخرین اخبار