سرپرست شهرداری رشت گفت: اتوبوس‌های جدید خریداری شده در چرخه حمل و نقل عمومی این شهر قرار گرفتند.

یوسف یزدانی، سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه علیرغم تلاش‌های انجام شده حمل و نقل عمومی و انبوه بر رشت تاکنون گسترش پیدا نکرده است، گفت: با کمک و حمایت شورای اسلامی شهر توانستیم بخشی از ناوگان اتوبوسرانی را نوسازی کرده و اتوبوس‌های جدید خریداری شده را در چرخه حمل و نقل شهر قرار دهیم

او افزود: این شهر سیستم حمل و نقل انبوه بر نظیر مترو و تراموا ندارد بنابراین این مسئولیت به تنهایی بر دوش واحد تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری رشت  است.

افزودن ۵۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی رشت

سرپرست شهرداری رشت همچنین از اضافه کردن ۵۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد و گفت: ساخت پارکینگ‌های جدید نیز در دستور کار است.

یزدانی با اشاره به لایحه شورای اسلامی شهر برای اضافه کردن ۵۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: پارکینگ همواره جزء دغدغه‌های مهم شهر رشت بود بنابراین با پیگیری‌های انجام شده در مورد حدود ۴ ملک و تبدیل آن‌ها به پارکینگ به جمع‌بندی نهایی رسیدیم.

او همچنین ضمن تأکید بر سازمان اتوبوسرانی رشت برای رسیدگی به معیشت رانندگان تصریح کرد: یکسری اتوبوس خریداری شده متعلق به شهرداری چند سالی است که در قزوین بلاتکلیف مانده که حتما در این زمینه هم ورود خواهیم کرد تا ناوگان حمل و نقل عمومی رشت گسترش پیدا کند.

حمل و نقل شهری زیرساخت توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در رشت امری ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.