هاشم صیامی گفت: مسئولان وزارت ورزش در کمیسیون مربیان خارجی باید حضور مربی آمریکایی حدادی را در ایران تایید کنند.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره حضورش در جزیره کیش گفت:  من ظیفه خودم دانستم تا به کیش بیایم و از نزدیک پیگیر شرایط تمرینی احسان حدادی  باشم. خوشبختانه وضعیتش  روز به روز در حال بهترشدن است و به طور جدی پیگیر تمریناتش است تا خود را برای حضوری باکیفیت در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین بازی‌های آسیایی آماده کند. ما هر چه از دستمان بربیاید برای او فراهم می‌کنیم تا بدون مشکلی به تمرین بپردازد.

او ادامه داد: در این میان مسئولان کمیته ملی المپیک هم نیاز است بیشتر از قبل از احسان حمایت کنند تا بتواند پنجمین مدال طلای خود را در بازی‌های آسیایی صید کند. به هر حال  او تاکنون چهار مدال از بازی‌های آسیایی کسب کرده و نیاز به توجه بیشتر دارد تا اردو‌های آماده سازی خود را پیگیری کند.

صیامی درباره وضعیت مربی حدادی گفت: او از مربی اش اینترنتی برنامه دریافت می‌کند و قرار شده مسئولان وزارت ورزش در بحث کمیسیون مربیان خارجی حضور این مربی  را تایید کنند تا پس از آن پیگیر مقدمات حضورش در ایران باشیم تا از نزدیک احسان زیرنظر مربی اش به تمرین بپردازد. سایر ورزشکاران هم در شهر‌های خودشان زیر نظر مربیان شان در حال پیگیری تمرینات برای مسابقات قهرمانی کشور و همچنین داخل سالن هستند. در مجموع همه چیز خوب است و طبق برنامه پیش می‌رویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار