مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت:بازگشایی نماد‌های معاملاتی سهام عدالت منوط به اخذ استعلام از مراجع ذی صلاح خواهد بود.

آقای جعفری گفت: با عنایت به ابهامات مندرج در آیین نامه آزاد سازی سهام عدالت مصوب شورای عالی بورس و لزوم اخذ استعلام از مراجع ذی صلاح نماد‌های معاملاتی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تعلیق شد.

او می‌گوید: بازگشایی نماد‌های معاملاتی سهام عدالت منوط به اخذ استعلام از مراجع ذی صلاح و درصورت لزوم اصلاح آیین نامه آزاد سازی سهام عدالت خواهد بود.

گفتنی است بر اساس اطلاعیه منتشر شده بر روی سامانه کدال تعلیق شرکت های استانی سهام عدالت تمدید شد در این اطلاعیه آماده به سبب عدم رفع ابهامات موجود این تعلیق برای چهار ماه دیگر یعنی تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس153
۱۰:۳۰ ۰۷ دی ۱۴۰۱
سال گذشته افراد زیادی سهام شرکت های استانی را از تابلو بورس خریداری کرده اند و تا الان حدود 10 ماه است این سهام بسته و غیر قابل معامله هستند

چند روز قبل برای چندمین بار متوالی تعلیق این سهام تمدید شد، سهامداران از عدم شفافیت وضعیت شان به تنگ امده اند، با توجه به معامله این شرکتها در تابلو بورس علاوه بر سهامداران اولیه عدالت، فعالین بورسی نیز سهامشان را خریداند لذا معقول نیست با استناد به اینکه این شرکتها جهت سرمایه گذاری به سهامداران اولیه عدالت اعطا شده جلوی خرید و فروش آنها گرفته شود.

از مسولین امر ( شورای عالی بورس - سازمان بورس - وزارت اقتصاد ) درخواست داریم که مشکل این شرکت ها سریع تر رفع و نماد ها بازگشایی شوند
آخرین اخبار