عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، پنج سوال ملی نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان و یک سوال از وزیر کشور را اعلام وصول کرد.

محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی روز یکشنبه (۱۸ دی) مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که به شرح زیر است:

۱- سوال ملی روح الله عباس پور نماینده مردم بویین زهرا از سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص عدم بکار گیری نیرو‌های کار آمد و موثر در حوزه ورزش.

۲-سوال ملی حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم از سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص عدم برخورد با اقدامات خلاف شئونات اسلامی و فرهنگی در برخی از فدراسیون‌های ورزشی.

۳- سوال ملی روح الله نجابت نماینده مردم شیراز از سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص بی عدالتی در توزیع زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی.

۴-سوال ملی عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان از سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت تغییر اساسنامه شورای عالی جوانان و عدم پیگیری وزرات ورزش در خصوص عدم بیمه نمودن قهرمانان جهانی.

۵-سوال ملی سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا از احمد وحیدی وزیر کشور در خصوص عدم توجه دستور العمل‌های مربوط به به انتخاب و انتصاب مدیران.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار