برخورداری ۸۱۰ خانوار مشگین شهر از نعمت آب پایدار

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ۸۱۰ خانوار مشگین شهر با افتتاح و انتقال آب شرب به ۶ روستای محروم از نعمت آب پایدار برخوردار شدند.

سردار غلامحسین محمدی اصل گفت: ۸۱۰ خانوار مشگین شهر با افتتاح و انتقال آب شرب به ۶ روستای محروم از نعمت آب پایدار برخوردار شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به بهره برداری ۶ طرح آبرسانی مناطق محروم روستایی در بخش ارشق مشگین شهر می گوید: این طرح به همت جهادگران بسیجی استان اردبیل پس از ۶ ماه زمان و با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و ۴ هزار ۹۲۱ نفر جمعیت از این آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

او با بیان اینکه نباید از هیچ تلاشی در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به مردم دریغ شود، گفت: مردم ولی نعمتان و صاحبان نظام هستند و بسیج و سپاه بر خود وظیفه می‌داند با بهره گیری از طرفیت‌های موجود انسانی و تجهیزاتی در خدمت ولی نعمتان انقلاب باشد.

سردار محمدی می گوید: در حال حاظر سپاه استان اردبیل طرح آبرسانی به ۴۵۴ روستای استان را در دستور کار دارد و تلاش می‌شود در کمترین زمان و با کمترین اعتبار روستاهای محروم فاقد آب شرب استان از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اقدامات برای خدمت رسانی در مناطق محروم استان است و تمام تلاش و برنامه‌های ما باید به این منوال باشد تا وضعیت اقتصادی مطلوب در استان حاکم شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.