حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: رهبری فرمود: دشمن کار را خوب مهندسی کرده بود؛ اما درمحاسبات اشتباه کرده بود و از پایبندی مردم ایران به هویت ملی و دینی خود غافل شده بود و این عامل باعث شکست حوادث اخیر شد. 

حجت الاسلام اکبر ذوالفقاری در خطبه اول نماز جمعه امین شهر که در مصلای برگزاری نماز جمعه امین شهر(مسجد صاحب الزمان) برگزار شد، ضمن دعوت همگان به تقوای الهی میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(ص)، حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن و مادر را تبریک گفت. 

او افزود: شان نزول سوره کوثر به بیان منزلت واقعی حضرت زهرا (س) می پردازد و خداوند ایشان را خیر کثیر نامیدند. 

امام جمعه امین شهر تصریح کرد: احترام به مقام و منزلت حضرت فاطمه (س)  از سوی پدر بزرگوارشان حضرت رسول اکرم (ص)  به عنوان دختر و حضرت علی (ع) به عنوان همسر، نشان  از منزلت مقام دختر، همسر و مادر که در مجموع به مقام زن خلاصه می‌شود، دارد. 

او در خطبه دوم به بیان سخنان مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی) و جهاد تبیین پرداخت و بیان داشت: دشمن نمی‌خواهد روزهای ملی مانند ۲۲بهمن، ۹دی، ۱۳ آبان و روز قدس در اذهان بماند و تکرار شود و این وظیفه شرعی است که در یادآوری و تداوم این ایام تلاش کنیم.

 حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: رهبری در دیدار با واعظان و مداحان بیان کردند، دشمن کار را خوب مهندسی کرده بود؛ اما درمحاسبات اشتباه کرده بود و از پایبندی مردم ایران به هویت ملی و دینی خود غافل شده بود و این عامل باعث شکست حوادث اخیر شد. 

او  در بخش دیگری از سخنان خود از مردم خواست: با توجه به برودت و سردی هوا در مصرف گاز صرفه جویی کنند و  شکر ریزش باران این نعمت الهی را به جا آوردند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار