فرماندار بندر ماهشهر گفت: امروز بیشترین چیزی که جامعه تشنه آن است یک الگوی مناسب برای زنان و خانواده در سطح جهان می‌باشد.

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: امروز بیشترین چیزی که جامعه تشنه آن است یک الگوی مناسب برای زنان و خانواده در سطح جهان می‌باشد که بانوان عزیز ما می‌توانند با تلاش و ارائه نظریه اسلامی، تأثیرگذاری و نقش آفرینی بر اساس تمدن اسلامی ایرانی کنند.

او می گوید: به فرمایش مولا امیر المؤمنین «المرأة ریحانه لیست بقهرمانه» یعنی جنس زن در فرهنگ اصیل و غنی اسلام بسان ریحانه و هوا برای کانون گرم خانواده است و هیچ گاه نمی‌توان نقش آفرینی اجباری را در جامعه به زن تحمیل نمود، این دقیقاً در نقطه مقابل فرهنگ منحط غربی بوده که جنس زن را ابزار و وسیله‌ای جهت امیال پست انسانی می‌داند.

به گفته او امروزه و هم زمان با شنیدن آهنگ انحطاط و فروپاشی تمدن غربی، دنیا به دنبال الگوی برتر نقش زنان در جامعه بوده که در مسیر تمدن اسلامی، زنان جامعه‌ی ایرانی اسلامی ما می‌توانند بهترین الگو برای کل جوامع بشریت باشند. یقیناً در این مسیر مقدس، عملکرد فردی، خانوادگی و اجتماعی یکایک زنان ایران زمین مؤثر خواهد بود.

برچسب ها: الگوی مناسب ، روز زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار