کلاف سردرگم واگذاری زمین به متقاضیان مسکن در نهبندان

متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در نهبندان از تحویل ندادن زمین‌ها گلایه دارند و مسئولین قول تحویل تا ۲ هفته آینده را داده اند.

طرح نهضت ملی مسکن طرحی است که در آن قرار است دولت سالانه یک میلیون مسکن تولید و عرضه کند، اما اجرای این طرح برای ۷۷۵ متقاضی مرحله ۴ نهضت ملی مسکن نهبندان در کلاف سردرگمی قرار گرفته است.

طرحی که راکد است و مصالحی که گران می شوند

یکی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نهبندان گفت‌: در خرداد امسال وجه واریز کردم و همه مراحل اداری را طی کردم.

او ادامه داد: چندین بار در خصوص واگذاری زمین وعده دادند، اما عملی نشد.

این شهروند نهبندانی عنوان کرد: قیمت مصالح ساختمانی از زمانی که پول واریز کرده ام چند برابر شده است.


بیشتر بخوانید


دیگر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در نهبندان گفت: حدود ۷ ماه است که هیچ اقدامی برای زمین‌ها انجام نشده است و تحویل زمین نداریم.

او افزود: متقاضیان این طرح اقشار آسیب پذیر و مستأجر هستند و امیدوارند تا دولت هر چه زودتر زمین‌ها را تحویل دهد تا بتوانند صاحب خانه شوند.

اسناد ۷۷۵ متقاضی تأیید شده مرحله ۴ اقدام ملی مسکن آماده شده، اما مردم ماه هاست منتظر آماده سازی زمین از سوی پیمانکاران هستند.

تحویل زمین ها تا دو هفته آینده

بصیرانی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان گفت: در جلسات شورای مسکن استان برای آماده سازی زمین شهرداری در اولویت قرار داشت که در صورت قبول نکردن شهرداری به موسسه عمران و مسکن اجتماعی سپاه سپرده شود.

او افزود: تا دو هفته آینده در صورت نبود مشکل زمین ها تحویل می شود.

تسطیح و آماده سازی هر چه سریع‌تر اراضی طرح نهضت ملی مسکن در نهبندان، کارِ خانه دار شدن هزار و ۷۰۰ متقاضی دیگر در مرحله های بعدی را سرعت می‌بخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.