مشارکت ۸۰۰ هیئت مذهبی در برنامه‌های دهه فجر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مشارکت ۸۰۰ هیئت مذهبی در برنامه‌های دهه فجر استان خبر داد.

حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تبلیغات اسلامی استان برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبیین ارزش‌های انقلاب ۶۵۰ برنامه مختلف در استان برگزار می‌کند.

او افزود: این برنامه‌ها با همت تشکل‌های قرآنی و هیئات مذهبی اجرا می‌شود که راه اندازی ۵ کاروان قرآنی انقلاب در شهرستان‌های مختلف استان از جمله این برنامه ها است.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: در دهه فجر امسال هزار مبلّغ، ۸۰۰ هیئت مذهبی، ۱۲۰ تشکل مردمی، ۲۰۰ موسسه و خانه قرآنی و ۵۰۰ مداح در نقاط مختلف استان برای برنامه‌های تبیینی این دهه فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته، اجرای جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان، پویش ختم قرآن کریم، تولید محتوا با موضوع قرآن و انقلاب اسلامی در فضای مجازی، پویش کوچه‌های انقلاب با هدف آذین بندی فضای شهر، استفاده از ظرفیت مبلغین و توجه آنان به جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های نظام اسلامی، برپایی موکب انقلاب، کمک‌های مومنانه، راه‌اندازی کاروان شادی، پویش نصب پرچم، میهمانی لاله‌ها و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌هایی است که برای دهه فجر امسال برنامه ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار