استقرار ۶۰ گروه جهادی در مناطق زلزله زده خوی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از استقرار ۶۰ گروه جهادی برای امدادرسانی به زلزله زدگان در خوی خبر داد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفتگو با اصحاب رسانه و خبرنگاران از فعالیت ۲ هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در استان خبر داد و گفت: ۶۰ گروه جهادی برای امدادرسانی به زلزله زدگان در خوی مستقر هستند.

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری ادامه داد: علاوه بر استقرار گروه های جهادی در مناطق زلزله زده خوی یک اکیپ نانوایی سیار و نخستین بیمارستان سیار نیز راه اندازی شده تا در صورت نیاز به مردم خدمات دهند.

این فرمانده ارشد نظامی در استان می گوید: در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر از مردم  استان آذربایجان غربی در چهار هزار و دویست پایگاه بسیج سازماندهی شده اند.

وی با بیان اینکه همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر ۱۲۰ عنوان با ۷ هزار و ۲۰۰ ریز برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۸۷۰ برنامه محله محور ۲۰۰ برنامه حوزه محور در ۲۰ شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: رژه نیرو‌های مسلح، غبارروبی مزار شهدا، جشنواره مالک اشتر، نواختن زنگ انقلاب، برپایی مسابقات فرهنگی، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و ... از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این ایام است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.