استاندار خراسان جنوبی؛

دستاوردهای نظام با زبان‌های مختلف برای مردم تبیین شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: پشتوانه مردمی مهمترین رمز شکست ناپذیری انقلاب اسلامی ایران است، و دستاوردهای نظام با زبان‌های مختلف برای مردم تبیین شود.

قناعت در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برای مقاوم بودن هم باید نقاط ضعف و قوت را احصا کنیم و برای رفع نقاط ضعف تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند که مردم را از حاکمیت جدا کنند بنابراین یکی از اقدامات جدی ما باید حل مشکلات مردم در راستای امیدآفرینی باشد.

قناعت بیان کرد: همچنین دشمنان به دنبال این هستند که بین امام و امت فاصله ایجاد کنند و این از موضوعاتی که ما باید هوشمندانه بر روی کار بکنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیریت رسانه‌های جهان در دست دشمنان بوده و توفیقات ما در این زمینه کم است، اظهار کرد: دشمنان به نتیجه رسیده‌اند که هر توطئه‌های می‌کنند مقام معظم رهبری جلوی آن را می‌گیرد بنابراین در جریان اخیر شعار‌ها و حمله به سمت رهبری بود.

او با بیان اینکه دشمنان فهمیدند که اگر می‌خواهند توفیقی برای خودشان رقم بزنند باید این کانون و مرکز زده شود، افزود: وحدت و یکپارچگی در اقوام مختلف، وحدت در صفوف مسلمانان شیعه و سنی، رابطه عمیق و معنوی بین امام و امت، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری از دیگر رموز شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی است.

قناعت بیان کرد: آمریکا با یارگیری‌هایی که در داخل کشور انجام داد متأسفانه توانسته برخی خواص، سلبریتی‌ها و ورزشکاران را در حوزه‌های مختلف جذب کند و در بزنگاه به میدان بیاورد تا علیه آرمان‌های انقلاب و نظام و به نفع دشمن حرکت کرده و شعار بدهند.

او با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه انقلاب بیان کرد: دشمنان همه توطئه‌هایی که به فکر بشر می‌رسید را علیه ما طراحی کرده‌اند، اما موفق نشدند.

قناعت ادامه داد: در حال حاضر دشمنان اختلاف بین صفوف مسلمانان، اختلاف بین اقوام مختلف و تجزیه ایران را در جنگ ترکیبی دنبال می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبری‌های رهبر معظم انقلاب از عوامل اصلی خنثی شدن توطئه‌های دشمنان بوده است، گفت: رهبر فرزانه شخصیتی آگاه، معتقد، دانا، حکیم، مسلط بر همه امور، بسیار اهل مطالعه و در برابر قشر‌های مختلف صاحب نظر هستند بنابراین یکی از رموز حفظ انقلاب ما زیرکی و رهبری ایشان است.

او با بیان اینکه پشتوانه مردمی مهمترین رمز شکست ناپذیری انقلاب اسلامی ایران است، تاکید کرد: باید دستاورد‌های نظام و انقلاب با زبان‌های مختلف و بر اساس سلایق مختلف برای مردم تشریح و تبیین شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن علیه ما جدی کار می‌کند و پیروزی نه از آن جبهه‌ای که قدرت بیشتری دارد بلکه از آن جبهه‌ای است که پایدارتر، مقاوم‌تر و اشرافیت آن بر امور بیشتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار