در چهارمین روز از دهه فجر:

کلنگ گازرسانی به پاسگاه‌های مرزی زیرکوه به زمین خورد

با حضور استاندار خراسان جنوبی عملیات اجرایی گازرسانی به پاسگاه های مرزی شهرستان زیرکوه در چهارمین روز از دهه فجر آغاز شد.

قناعت صبح امروز به همراه اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار زیرکوه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برای افتتاح طرح های عمرانی به شهرستان زیرکوه سفر کرد.

در این سفر کلنگ گازرسانی به ۲۳ پاسگاه مرزی و ۲۷ برجک مرزی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به زمین خورد.


بیشتر بخوانید


همچنین در این سفر طرح گازرسانی به بازارچه مرزی یزدان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان، گازرسانی به دو روستای زیر ۲۰ خانوار اسفرق و خوشر آباد با اعتبار ۸۷ میلیارد تومان و گازرسانی به ۳۱ واحد مسکونی مسکن شهری با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به زمین خورد.

برای اجرایی شدن این طرح‌ها در مجموع ۱۷۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بهره برداری از جاده بین مزارع روستای فندخت

در این سفر جاده بین مزارع روستای فندخت شهرستان زیرکوه به طول ۴ کیلومتر از محل قیر رایگان بسیج سازندگی و با خودیاری مردم به بهره برداری رسید.

ارتقای دهستان شاهرخت به بخش

استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم شاهرخت گفت: بررسی فنی احداث جاده آهنگران به شاهرخت به طول ۱۹ کیلومتر، توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به زودی آغاز خواهد شد.

همچنین استاندار خراسان جنوبی امروز در بدو ورود به شهرستان زیرکوه در مزار شهدای حاجی آباد با غباروبی و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهداء را گرامی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.