مردم افغانستان معتقدند که افغانستان و ایران جان یکدیگر هستند و پیروزی انقلاب اسلامی به منزله پیروزی همه جهان اسلام است.

به مناسبت دهه ایام فجر جشنی با حضور هنرمندان ایرانی و افغانستانی در پاکدشت برگزار شد؛ در این مراسم هنرمندان افغانستانی یاد روزهای انقلاب را گرامی داشتند.

همزمان با دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشن با شکوهی با حضور مهاجرین افغانستانی در پاکدشت برگزار شد.

تاجیک، مسئول برگزاری این مراسم گفت: برگزاری جشن انقلاب نشان دهنده همبستگی و اتحاد مسلمانان بویژه دو ملت ایران و افغانستان است و ما در این محفل شادمانی تعامل فرهنگی دو کشور را نشان می‌دهیم.

همچنین بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در دفاع مقدس هم ما شاهد بودیم که عزیزان اتباع چگونه همراه رزمندگان در میادین مختلف جبهه حضور داشتند و در ارتباط با دفاع از حرم آمدند و موجب شدند تا عزتی این چنینی امروز داشته باشیم.

مردم افغانستان همواره شانه به شانه کنار مردم ایران ایستاده‌اند و آنها معتقدند که افغانستان و ایران جان یکدیگر هستند و پیروزی انقلاب اسلامی به منزله پیروزی همه جهان اسلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
سلام ما اتباع خارجی(شیعه) داخل ایران حامی ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم لبیک یا خامنه ای.فقط درخواست داریم که بیشتر مشکلات اتباع گواهینامه رانندگی اتباع حساب بانکی و سیم کارت وغیره پیگیری وحل بشه .آخه چه گناهی کردیم که پناه آوردیم بعد متولد شدن تو ایران هنوز عقده یه گواهینامه تو دلمون مونده خدا .....خودت فرجی کن