مدیر شبکه بهداشت دزپارت اضافه شدن پزشکان متخصص به مراکز درمانی دزپارت خبر داد.

شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کمبود خدمات درمانی و امکانات پزشکی شهروندان شهرستان دزپارت گلایه کرد که این موضوع را از مدیر شبکه بهداشت  دزپارت جویا شدیم.

آقای اکبری مدیر شبکه بهداشت  دزپارت در این خصوص گفت: بیش از یک ماه است که  همه مراکز درمانی دزپارت  پزشک دارد  و امکانات پزشکی مصوب وزرات بهداشت نیز موجود بوده و در حال ارتقای آن هستیم.

او از اضافه شدن پزشکان متخصص قلب، زنان و جراحی  طی ماه گذشته به مراکز دزپارت خبر داد و گفت: براساس برنامه زمانبندی شده، هر یک از این متخصصان  یک روز در هفته در مراکز دزپارت مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کنند.

به گفته مدیر شبکه بهداشت  دزپارت ، با اضافه شدن پزشکان متخصص از بار اعزام بیماران نیز  کاسته شده است.

 آقای اکبری با بیان اینکه اکنون با توجه به جمعیت دزپارت و تعهد وزرات خانه کمبودی در زمینه امکانات و پزشک وجود ندارد، ادامه داد:. خدمات اولیه پزشکی نیز بصورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

او  می‌گوید: بیمارستان محلی دزپارت نیز آماده افتتاح است و با مهیا شدن شرایط از سوی وزارتخانه  به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۱۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
شهرستان دژپارت دروازه ورودی استانمان و دید ابتدایی همه پر نگاه اول و ورود به خوزستان است و باید هر چه بهتر و شیکتر و با امکانات بهتر و مسیرهایی دو خطه جدا و میانبر و راهسازی های و امداد جاده ایی مجهز گردد این شهرستانهای خوش آب و هوای شرق و کوهستانی و کوهپایه ایی استان میتوانند محل خوب و تفرجگاهی تابستانه نیز برای استان گرمسیریمان باشند