پلیس محلات در عملیات دستگیری باند سارقان خودرو در این شهرستان، سه دستگاه پراید مسروقه کشف کرد.

سرهنگ رضا جنتی فرمانده انتظامی محلات از کشف سه دستگاه پراید مسروقه ودستگیری ۳ نفر اعضاء باند سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا جنتی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان محلات قرار گرفت.

سرهنگ جنتی افزود: با حضور میدانی مأموران و تحقیقات صورت گرفته و تقویت گشت‌های انتظامی، سرانجام خودرو مسروقه در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان محلات شناسایی و توقیف و هر سه نفرسرنشین خودرو دستگیر شدند.

او ادامه داد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده متهمان که دارای سابقه و اعتیاد شدید به مواد مخدر بودند و پس از هماهنگی‌های قضائی صورت گرفته، متهمان به ۳ فقره سرقت خودرو در شهرستان محلات و استان‌های همجوار اعتراف که ضمن کشف ۳ دستگاه خودرو پس از تکمیل پرونده هر سه نفر روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی محلات گفت: مالکان خودرو‌ها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدار‌های انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.