مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسایی ۹ تخلف در میدان میوه و تره بار این استان و معرفی آن‌ها به تعزیرات حکومتی خبر داد.

داود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه نظارت و بازرسی از میدان میوه و تره بار استان قزوین از شناسایی ۹ تخلف در میدان میوه و تره بار این استان و معرفی آن‌ها به تعزیرات حکومتی خبر داد.

نایب فرجی افزود: این تعداد متخلفان در راستای طرح نظارت و بازرسی از واحد‌های عرضه میوه، سبزی و مرکبات در میدان میوه و تره بار استان شناسایی شده‌اند.

وی اضافه کرد : هدف از این بازرسی‌ها نظارت بر قیمت محصولات سبزی و صیفی در مراکز فروش و غرفه‌های عرضه میوه و تره بار بوده است.

 مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی  گفت: به غرفه داران میدان میوه و تره بار استان قزوین تذکر داده شد تا نسبت به درج قیمت‌ها به صورت تابلو، صدور فاکتور برای خریداران و همچنین رعایت نرخ مصوب اتحادیه اهتمام ورزند.

وی افزود: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای پیشگیری و برخورد با متخلفان در حوزه میوه و تره بار و سبزیجات موارد مشاهده شده در سطح استان را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار