تهیه‌کننده فیلم سینمایی عطرآلود گفت: مهم‌ترین عامل در عطرآلود این بود که رفاقت منشا پیشرفت بود و باعث شد سختی‌ها هضم شوند.

یوسف منصوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عطرآلود» در حاشیه اکران این فیلم در رویداد «شب سینمایی سوره» با نمایش آثار جشنواره فجر در حوزه هنری، درباره همکاری با هادی مقدم‌دوست در این پروژه بیان کرد: هر کس یکسری مضامین، دغدغه‌ها و ایده‌های فکری دارد که به نسبت کاری که انجام می‌دهد، علاقه‌مندست آن‌ها را تبدیل به اثر کند. نویسنده ایده‌هایش به کتاب، برنامه‌ساز به برنامه تلویزیونی و در نهایت فیلمساز هم به فیلم یا سریال تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: ایده این فیلم سینمایی هم محصول گفتگوی مشترک و دغدغه اولیه‌ای بود که من و حسین حسنی نویسنده اثر داشتیم و درباره ایده‌های مشترک خود حرف می‌زدیم. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اگر شخصیت افراد را به یکسری دایره تشبیه کنیم، دایره‌ها فصل مشترکی دارد که اگر روی آن کار کنند به وجوه خوبی می‌رسند که با هم هم‌افزایی کنند.

تهیه‌کننده «عطرآلود» یادآور شد: ایده را پخته‌تر کردیم و زمانی که به طرح رسیدیم به خود فکر کردیم چه کسی در این زمینه زیست می‌کند و با این نوع نگاه همراه است. به نظرمان رسید نزدیک‌ترین فرد هادی مقدم‌دوست است چراکه سبک سینمایی‌اش به داستانی که قرار بود روایت شود، نزدیک است. با ایشان هم که صحبت کردیم، همراه شدند و مسیر را با هم طی کردیم.

منصوری تاکید کرد: گام به گام پیش رفتیم تا ایده اولیه را با مختصات و داستان خودش تبدیل به فیلم کنیم تا مضمون به فرم درست سینمایی تبدیل شود. در این نقطه دوستان در سازمان سینمایی سوره قدم به قدم کنار ما بودند. ما به عنوان تیم سازنده تمام تلاش خود را کرده‌ایم که چیزی کم نگذاریم و خوشبختانه راضی هستیم.

وی در پایان درباره همکاری با سازمان سینمایی سوره در این اثر خاطرنشان کرد: این همکاری یک خاطره خوبی را برای من رقم زد. ما وقتی به محصول می‌رسیم، روز‌های سختی را هم که پشت سر گذاشتیم برایمان شیرین می‌شود. در حقیقت سختی‌ها بی‌ثمر نبوده است و وقتی نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که در کار تاثیر داشته است. مهمترین چیزی که ما در «عطرآلود» تجربه کردیم، این بود که رفاقت پایه کار و منشا پیشرفت ما بود که باعث شد سختی‌ها را هضم کنیم.

فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری تازه‌ترین محصول سازمان سینمایی سوره است که در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.