امور ایثارگران و مشکلات آنان امروز در آبادان بررسی و پایش شد.

رحیمی نسب معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پنجمین سفر استانی خود در آبادان گفت: هدف از سفر خود پایش را امور ایثارگران و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان، ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و خدمات دهی در امور ایثارگران دانست.

رحیمی نسب افزود: ایثارگران مشکلات مختلفی از جمله، درمان، مسکن، تبدیل وضعیت، اشتغال دارد و ما قصد داریم مشکلات را از نزدیک بررسی کنیم تا در تصمیمات و تصویب قوانین موثر واقع شود و مشکلات به نحو بهتری پیگیری شود.

وی یادآور شد: روز چهارشنبه در مرکز استان نشستی با حضور استاندار خوزستان و مدیران استانی برگزار خواهد شد که مصوباتی شامل تعهداتی که مشاوران وزراء دنبال می‌کنند، تعهداتی که مدیران در استان دارند خواهد داشت.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآور شد: ایثارگران از بدنه‌ی جامعه هستند و در اشتغال و استخدام مشکلاتی دارند، در حوزه‌ی تبدیل وضعیت قول می‌دهیم که مشاوران وزاء به جِد پیگیر آن هستند و با توجه به آنکه برخی دستگاه‌ها تمکین نمی‌کنند، قطعا اگر مسئولی قانون را اجرا نکند از طریق دیوان عدالت اداری برخورد خواهد شد.

او افزود:به زودی شاهد استخدام‌های گسترده ایثارگران و ساماندهی آن‌ها در سیستم اداری کشور هستیم.
آبادان ۴ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است و از لحاظ جامعه آماری پس از دزفول و اهواز بیشترین شهدا در این شهر به ثبت رسیده و در حوزه آزادگان نیز پس از اهواز دومین شهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.