فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: میزان سرقت در خراسان رضوی در امسال در حال حاضر نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصد افزایش داشته است.

سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی عصر سه شنبه در حاشیه آغاز طرح تشدید مبارزه با سرقت در جمع خبرنگاران گفت: خودرو، منازل، ارز و طلا بیشترین موارد سرقتی در  خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

او افزود: بخشی از سرقت‌ها در خراسان رضوی نیز مربوط به معتادان متجاهر است که امیدواریم به زودی این معتادان از سطح شهر جمع آوری شوند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: مشهد و خراسان رضوی زائرپذیر هستند و می‌طلبد مبارزه با سرقت در این استان با جدیت دنبال شود.

کاظم تقوی بیان کرد: در راستای مطالبات مردمی و دستور فرمانده ناجا از امروز برخورد و دستگیری سارقان، زورگیران و تمام افرادی که در چرخه سرقت نقش دارند، به صورت گسترده‌تر صورت گیرد.

او تصریح کرد: برنامه ریزی، آموزش و تعیین اهداف توسط تیم‌های خبره انجام شده است، محلات آلوده و جرم خیز نیز شناسایی شده و تیم‌ها به صورت پوششی و غیرمحسوس کار مبارزه با سرقت را انجام خواهند داد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد : نقش مردم در انجام این ماموریت بسیار مهم است و افراد می‌توانند سرقت‌ها و سارقان را به پلیس اعلام کنند تا به سرعت رسیدگی لازم انجام شود.

کاظم تقوی اظهار کرد: برای اجرای این طرح هماهنگی لازم با قوه قضاییه صورت گرفته و خواستار اعمال مجازات بازدارنده برای سارقان هستیم.

طرح مبارزه با سرقت روز سه شنبه با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور همزمان با پایتخت، در هفت استان کشور آغاز شد.

این طرح به منظور مبارزه حداکثری با سرقت در  تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، فارس، خوزستان و غرب تهران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.