جلسه مدیریت بحران اضطراری استان در پی بارش سنگین برف با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل مدیریت بحران و تعدادی از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان در محل استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، در این نشست با حضور استاندار آخرین وضعیت استان در خصوص نحوه خدمات‌رسانی به مردم و چگونگی تردد در محور‌های ارتباطی از سوی مدیران دستگاه‌های خدمات رسان ارائه شد.

در این نشست همچنین با نظارت استاندار، تجهیزات و ماشین آلات راهداری و توزیع نیروی انسانی برای تسریع در امر خدمات رسانی به مردم استان برنامه ریزی شد.


بیشتر بخوانید


بارش برف ناشی از سامانه بارشی اخیر از روز یکشنبه در استان آغاز و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. این سامانه تاکنون در ایستگاه چلگرد حدود ۲ متر و نیم برف به همراه داشته است و در دیگر نقاط استان بارش قابل توجهی به ثبت رسیده است.

استاندار روز گذشته به شهرستان بروجن سفر کرد و نحوه خدمات رسانی در گردنه سخت گذر و ترانزیتی گوشنگلی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. غلامعلی حیدری روز چهارشنبه نیز به برخی نقاط دیگر استان سفر می‌کند و مشکلات و چالش‌های این مناطق را از نزدیک بررسی کی کند تا در راستای رفع آن با مدیران اجرایی و دستگاه‌های خدمات رسان برنامه ریزی و اقدام شود.

بارش سنگین برف اگرچه تردد در محور‌های ارتباطی این استان را کند و لغزنده کرده است، اما با تلاش راهداران به جز گردنه‌های برف‌گیر کوهرنگ که به سبب سقوط بهمن مسدود شده، تردد در دیگر محور‌ها برقرار است.

طی این مدت امدادگران هلال احمر به بیش از سه هزار نفر در استان امدادرسانی کردند.

توصیه می‌شود تا مسافران تا اطلاع بعدی از سفر به این استان و تردد در محور‌های مواصلاتی آن از جمله شهرستان کوهرنگ خودداری و در صورت ضرورت تردد، رانندگان خودرو‌های خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
حالا کوهرنگ بیچاره زیر برف مدفون بشه استانی که صاحاب نداشته باسه همینه از همین الان اصفهانی و یزدی بدا انتقال آبش برنامه ریزی می‌کنند کی فکر کوهرنگ بیچاره اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
کوهرنگ بختیاری سرچشمه سه رود ملی بزرگ ایران عزیز همچون کارون و دز و زاینده رود و سدهای بزرگ کشوری و دریاچه ها و منابع انرژی است و شهرستانی توریستی و ترانزیتی است شایسته نیست مردم شهرها و روستاهای این شهرستان مهم در محاصره باشند و از نبود راه دسترسی و برق و گاز جانشان به خطر بیوفتد
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۱:۰۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
راهسازی استان میباید مجهز به ماشین آلات سنگین و تجهیزات و امکاناتی بسیار بیشتر و در حد استانی کوهستانی و بام ایران باشد
در این جلسات بفکر رفع کمبودها و مشکلات استانی ترانزیتی و قرار گرفته بین مرکز و بنادر و استان بام ایران و کوهستانی و سرچشمه رودهای ملی و حفظ جان مردم شهرها و روستاها و مردمانی که فعلا راههای ارتباطی و خطوط انرژیشان قطع و یا هرات ممکن است قطع شوند باشید و سریعا از استانهای همسایه و معین و هلال احمر و وزارت کشور و وزارت راه و نیرو و نفت درخواست کمک کنید
آخرین اخبار