ارتقای تکنولوژی ۵۲ سایت تلفن همراه در خراسان جنوبی

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: از شهریور ماه امسال ۵۲ سایت تلفن همراه اول طی پروژه‌های فاز ۸ و USO درخراسان جنوبی با نصب تجهیزات ارتقا پیدا کرده اند.

 میری، سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و برخورداری مشترکان از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه ارتباطات سیار، شبکه تلفن همراه در مناطق مختلف خراسان جنوبی به ویژه مناطق جاده‌ای و روستایی و مناطق پرترافیک استان تقویت شد.

او افزود: مخابرات منطقه در راستای اجرای پروژه USO با کمک اعتبارات دولتی به دنبال توسعه اینترنت و سایت‌های همراه اول در روستا‌ها است که از شهریور ماه سال جاری تاکنون ۴۷ سایت G ۲ و G ۴ در شهرستان‌های بشرویه، بیرجند، درمیان، زیرکوه، سربیشه، طبس، فردوس، قاین و نهبندان ارتقا و به بهره‌برداری رسید.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: در پروژه فاز هشت نیز که از اعتبارات شرکت مخابرات ایران است به راه‌اندازی پنج سایت G ۴ در شهرستان‌های نهبندان، قاین و بیرجند از شش ماه گذشته تاکنون اقدام شده است.

میری با بیان اینکه این اقدامات تأثیر بسزایی در توسعه، پوشش و افزایش پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه ارتقای سرعت و کیفیت اینترنت همراه اول خواهد داشت، یادآور شد: برای اجرای این سایت‌های تلفن همراه در روستا‌های خراسان جنوبی یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار