نخستین کارگاه تخصصی نان، شیرینی و شکلات خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد.

نخستین کارگاه  تخصصی نان، شیرینی و شکلات خراسان رضوی با مشارکت بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال تجهیز  شد و در هنرستان کاردانش دخترانه نگاره ناحیه ۷ مشهد به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاح این کارگاه، رضایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی، فریدونی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان و برخی صاحبان صنایع نان و شیرینی حضور داشتند.

رضایی معاون آموزش متوسطه خراسان رضوی در مراسم افتتاح این کارگاه با بیان اهمیت استراتژیک نان در امنیت غذایی کشور، ایجاد این رشته و تجهیز کارگاه آن را با هدف تامین نیروی انسانی کارآمد و مورد نیاز همین بخش دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک با ورود بخش خصوصی و صاحبان صنایع مرتبط، شاهد گسترش این رشته در استان باشیم.

 او افزود: کمبود نیروی انسانی متخصص از مهمترین چالش‌های امروز صنایع کشور است و نقش هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این زمینه مهم و تاثیر گذار است.

در ادامه فریدونی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خراسان رضوی ضمن بازدید از کارگاه نان این هنرستان و گفتگو با هنرجویان و هنرآموزان، با بیان اینکه خود یکی از فارغ التحصیلان هنرستان‌های استان بوده است، اعلام کرد تامین آرد مورد نیاز مصارف آموزشی این هنرستان را برعهده می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.