شهردار منطقه یک یزد گفت: در بازه زمانی هشت ماهه، ۲ خیابان عمود بر بلوار شادمان در محله کمتر توسعه یافته صدرآباد، عملیات زیرسازی آن نهایی شده است.

سید علیرضا رسولی شهردار منطقه یک یزد گفت: با پیشرفت فیزیکی عالی و در بازه زمانی هشت ماهه، بلوار شادمان در محله کمتر توسعه یافته صدرآباد احداث شده است که محور مواصلاتی برای توسعه محلی آن منطقه محسوب می‌شود و علاوه بر آن دو خیابان عمود بر بلوار مذکور عملیات زیرسازی آن نهایی شده است.

او افزود: مشخصات فنی زیرسازی و آسفالت این معابر شامل زیرسازی و آسفالت به طول ۵۰ هزار مترمربع و اجرای سنگ جدول به متراژ ۶۵۰۰ مترطول است که ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

رسولی با اشاره به بهبود عبور و مرور شهری و تسهیل و روان‌سازی ترافیک معابر منتهی به بلوار جمهوری، از خرداد امسال گفت: خیابان امام حسین (ع) واقع در بلوار جمهوری با اجرای زیرسازی و آسفالت در سه فاز به طول ۲۱ هزار مترمربع و اجرای ۳۲۰۰ مترطول سنگ جدول انجام شده که همراه با آن چندین ملک نیز آزاد سازی شده است.

شهردار منطقه یک یزد ادامه داد: اتصال این خیابان به رینگ موازی آتی الاحداث بلوار جمهوری (منشعب از بلوار نصر) موجب کاهش بار ترافیکی و توزیع حرکت در آن ناحیه می‌شود.

رسولی ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران و همکاران منطقه، از مساعدت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری نیز تقدیر کرد و گفت: از مهمترین شاخصه این دو پروژه، مدیریت زمان بوده که کمتر از هشت ماه مدیریت آن به طول انجامیده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: احداث خیابان اتحاد که باعث توسعه فیزیکی معابر و تسهیل دسترسی در محله‌های کسنویه و نصرآباد خواهد شد، روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند و مراحل آزادسازی، سنگ چینی، زیرسازی آن پایان یافته است و تا پایان امسال آسفالت شده و به بهره برداری می‌رسد.

اضافه شدن سه خیابان و یک بلوار به معابر عمومی منطقه یک یزد+عکس و فیلم

اضافه شدن سه خیابان و یک بلوار به معابر عمومی منطقه یک یزد+عکس و فیلم

اضافه شدن سه خیابان و یک بلوار به معابر عمومی منطقه یک یزد+عکس و فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار