به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت:

هزینه عوارض ساختمانی نیم بها است

شهردار بیرجند گفت: به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت هزینه های عوارض ساختمان از جمله عوارض، هزینه های پروانه ساخت و ساز شهرداری برای خانواده های دارای ۳ و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال نیم بها است.

بهترین شهردار بیرجند با اشاره به اینکه در ماده ۵ قانون جوانی جمعیت هزینه های ساخت‌ و سازهای شهرداری برای خانواده هایی که دارای ۳ فرزند زیر ۲۰ سال هستند ۵۰ درصد تخفیف برای اولین بار در نظر گرفته شده است افزود: خانواده هایی که ۴ فرزند زیر ۲۰ سال دارند نیز از تخفیفات ۷۰ درصدی برای اولین بار برخوردار می شوند.

او با بیان اینکه در خانواده هایی که دارای ۳ فرزند زیر ۲۰ سال هستند نیز تخفیف ۱۰ درصدی برای مدت نامحدود در نظر گرفته شده است افزود: در جهت این قانون برای مادرانی که دارای ۳ فرزند زیر ۲۰ سال هستند نیز خدمات حمل و نقل و فرهنگی و ورزشی نیز نیم بها است.

بهترین ادامه داد: بر اساس قوانین طرح جوانی جمعیت امسال برای ۱۱ نفر از همکاران درون سازمانی هزینه مهد کودک فرزندانشان پرداخت شده است.

شهردار بیرجند عنوان کرد: امسال کمک هزینه عائله مندی اولاد به ۲۵۷ نفر از همکاران پرداخت شده است.

او گفت: در ماده ۱۵ قانون جوانی جمعیت نیز در‌ هنگام ساخت و ساز اماکن عمومی و دولتی باید مکانی برای شیردهی اطفال و مادر باردار در نظر گرفته شود که شهرداری این موضوع را در هنگام ساخت و سازها در نظر می گیرد.

بهترین با اشاره به اینکه شهرداری بیرجند به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت ۵ بنر تبلیغاتی در سطح شهر نصب و جشن های مختلف از جمله جشن ازدواج آسان را در فرهنگ سرای بیرجند برگزار کرده است افزود: به دلیل اینکه در شمال شهر نیز بیشترین جمعیت جوان در‌ حال زندگی است ۵ بوستان راه اندازی و برای تعرفه های خدمات شهری در این منطقه ۲۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار