استاندار همدان گفت: اولویت اصلی دولت سیزدهم توجه به مباحث اقتصادی و به ویژه اشتغال و معیشت مردم است و برای گذر از شرایط خاص کنونی به اهتمام و تلاش جدی همه مسئولان نیاز است.

علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه دوشنبه در دیدار با تعدادی از جانبازان استان که به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز برگزار شد، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی نتوانستند از طریق نظامی نفوذ کنند، سعی کردند با به راه انداختن جنگ ترکیبی از طریق فرهنگ و تبلیغات به اهداف خود برسند.

او با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) پایه‌های این نظام را بر پایه عدم وابستگی به شرق و غرب بنیانگذاری کرده است، افزود: امروز جمهوری اسلامی به یکی از کشور‌های قدرتمند تبدیل شده است که دشمنان این قدرت و اقتدار را برنمی‌تابند.

استاندار همدان تاکید کرد: فرزندان شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرمایه عظیم معنوی این نظام هستند و از ظرفیت‌های آن‌ها در بخش‌های مختلف استفاده شده است.

قاسمی فرزاد گفت: مقام معظم رهبری دهه ۸۰ تاکید کردند که دشمنان به دنبال نفوذ از طریق فرهنگ هستند و تجزیه کشور، مهم‌ترین نقشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است. در ماه‌های اخیر هم دیدیم که آمریکا و شرکای آن، قصد داشتند به بهانه فوت مهسا امینی، بین مردم و نظام مقدس جمهوری شکاف ایجاد کنند.
استاندار همدان همچنین گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به همدان اختصاص پیدا کرد و سه هزار و ۱۴۱ طرح در مجموع به ارزش ۱۱۰ هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون در این استان اجرا شده است.

قاسمی فرزاد گفت: دهه فجر امسال ۹۵۶ طرح به ارزش ۳۵ هزار میلیارد ریال بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۵۰ طرح به ارزش هشت هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.
در پایان این دیدار از تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی تجلیل به عمل آمد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۱۸ هزار جانباز و نزدیک به یک هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.