نماینده سازمان سنجش در استان قزوین گفت: بیش از هشت و ۶۵۳ داوطلب قزوینی در آزمون دکترا و کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ به رقابت می‌پردازند.

محمد مولوی نماینده سازمان سنجش در استان گفت: امسال برای نخستین بار ۲ آزمون دکترا و کارشناسی ارشد به صورت هم زمان در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه برگزار خواهد شد.


وی افزود: از ۲ هزار و ۱۸ داوطلب شرکت کننده در مقطع دکترا، ۸۴۸ نفر را بانوان و یک هزار و ۱۷۰ نفر را مردان تشکیل می دهند.
به گفته نماینده سازمان سنجش؛ از ۶ هزار و ۶۳۵ داوطلب شرکت کننده در مقطع کارشناسی ارشد در قزوین سه هزار و ۵۲۸ نفر را بانوان و سه هزار و ۱۰۷ نفر را آقایان شامل می‌شود.

مولوی با بیان اینکه آزمون دکترا و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ به ترتیب فردا و پس فردا برگزار می‌شود،افزود: داوطلبان دکترا صبح روز پنجشنبه و داوطلبان کارشناسی ارشد نیز عصر روز پنجشنبه و صبح و عصر روز جمعه آزمون خود را برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین میزبان ۲ هزار و ۷۸۲ نفر در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر جمعه و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین میزبان پنج هزار و ۸۷۱ داوطلب در روزهای پنج‌شنبه و جمعه خواهد بود.

وی یاد آور شد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان استان از روز چهارشنبه تا جمعه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و دانشگاه آزاد قزوین فعال است و داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ به بخش معاونت آموزشی این دانشگاه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار