برگزاری کنسرت موسیقی در اصفهان پس از وقفه‌ای هفت ماهه با اجرای یکی از خوانندگان پاپ کشور از سر گرفته شد.

عصر دیروز پس از هفت ماه، چراغ کنسرت‌ ها در اصفهان با حضور مهدی احمدوند از خوانندگان پاپ کشور در تالار رودکی اصفهان روشن شد. این برنامه در ۲ نوبت با قیمت بلیت ۱۸۵ تا ۳۷۵ هزار تومان برگزار شد.

آخرین بار هفته نخست مرداد و پیش از آغاز ماه مُحرم، کنسرت موسیقی در اصفهان برگزار شده بود.

رضا دهقانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با بیان اینکه برای برگزاری چند کنسرت دیگر با توجه به اعلام درخواست‌ها تا پایان سال برنامه ریزی شده گفت: با افزایش قیمت بلیت کنسرت‌ها در اصفهان تا ۳۰ درصد موافقت شده است.


او تصریح کرد: رویکرد ما در برگزاری کنسرت در اصفهان طبق سیاستگذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرایط استانی است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیشترین اجرا‌های صحنه‌ای موسیقی کشور در نیمه نخست امسال مربوط به اصفهان بوده افزود: اصفهان از معدود استان‌های برخوردار از هنرستان موسیقی است و با توجه به ارائه آموزش‌های تخصصی در این زمینه و خاستگاه موسیقی در بین مردم منطقه، طبیعی است که در این زمینه پویاتر عمل کند و دارای وضع مناسب‌تری باشد.

بر اساس اعلام دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲ هزار و ۶۸ کنسرت موسیقی در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ در کشور برگزار شده که استان اصفهان با ۲۱۸ اجرا، بیشترین اجرا‌ها را شاهد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.