فرمانده انتظامی گلستان گفت:با افرادی که قصد برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان را دارند به صورت قاطعانه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سردار سعید دادگر در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری شبکه گلستان گفت: نگاه پلیس به چهارشنبه آخر سال یک نگاه اجتماعی همراه با مداراست، اما در این بین با افرادی که قصد برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان را دارند به صورت قاطعانه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به ماموریت‌های پیش روی انتظامی استان در تامین نظم و امنیت چهارشنبه آخرسال و همچنین ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست و با آمادگی کامل در راستای تامین نظم و امنیت و برخورد با هنجارشکنان گام برداشته و خودرو‌های آن‌ها نیز توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

سردار دادگر گفت:  از چندین روز قبل طرح‌های پیشگیرانه پلیس در رابطه با جلوگیری از توزیع مواد آتش زا در واحد‌های صنفی و برخورد با عاملان تولید، نگهداری و فروش این اقلام خطرناک در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار عدد مواد محترقه کشف و ۴۶ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس گلستان گفت: اشراف و تسلط اطلاعاتی پلیس در بالاترین سطح قرار داشته و با معاندین شکست خورده که بخواهند در این شب امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند قاطعانه برخورد خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: طرح نوروزی یکی از مهمترین ماموریت‌های پلیس در سال است که در این حوزه طرح نوروزی پلیس راهور فردا آغاز خواهد شد؛ بر اساس پیش بینی‌های انجام شده امسال بیش از ۳۰ درصد افزایش مسافرت‌ها را خواهیم داشت که با توجه به مهمانپذیر بودن استان، پلیس تمهیدات ویژه‌ای را در کنار دستگاه‌های خدمات رسان اعمال خواهد کرد.

سردار دادگر تاکید کرد: طرح انتظامی پلیس نیز از ۲۷ اسفند با شعار "نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای" شروع و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.