فرصت محدود در جذب تسهیلات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به فرصت محدود، جذب تسهیلات سفر رییس‌جمهور تسریع شود.

غلام علی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: در حالی‌ که تلاش‌های خوبی در راستای جذب تسهیلات سفر رییس‌جمهور به استان انجام شده اما کافی نیست و می‌طلبد تا در موعد دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان ۵۰ درصد این تسهیلات جذب شده باشد.

وی افزود: اعتبارات خوبی در دور اول سفر رییس‌جمهور به استان اختصاص داده شد که بخشی از آن تسهیلات بانکی است و می‌طلبد با جذب به موقع این تسهیلات بتوان از ظرفیت دور دوم سفر نیز بخوبی بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: در همین راستا باید بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان هم‌افزایی و همکاری مناسبی شکل گیرد و با توجه به محدودیت زمانی در این خصوص فرصت‌سوزی نشود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حالیکه تعدادی از بانک‌های استان عملکرد مناسبی در جذب تسهیلات این سفر داشته‌اند اما برخی بانک‌ها نیز عملکرد خوبی نداشته‌اند که بخشی از آن به بروکراسی اداری برمی‌گردد.

حیدری در ادامه با تاکید بر ارزیابی دقیق عملکرد بانک‌های استان، افزود: همه بانک‌ها مکلف به ارائه آمار و اطلاعات به روز خود هستند و امید می‌رود در سال آینده بتوان عملکرد بانک‌ها را به صورت آنلاین و سیستمی رصد کرد.

وی با اشاره به رسالت مسئولیت اجتماعی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: در نشست بعدی این شورا، گزارشی از عملکرد بانک‌های استان در این خصوص ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.