سپاه در آبرسانی به ۴۶ روستای قزوین مشارکت کرد

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: آبرسانی به ۴۶ روستای استان که اهالی آن در دسترسی به آب شرب بهداشتی دچار مشکل هستند از سوی سپاه استان کلید خورده است.

 سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در مراسم امضای تفاهم نامه برای آبرسانی و آسفالت راه‌های روستایی قزوین بین بسیج سازندگی و دستگاه‌های ذیربط در این حوزه‌ها افزود: سپاه قزوین با سازمان خوشنام بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی خود، پای کار تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بوده و این تصمیمات و ماموریت‌هایی که در این جلسه مقرر شد را با افتخار انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: پروژه آبرسانی در پنج مجتمع و ۹۶ روستا، به دست جهادگران بسیج سازندگی در حال اجراست، اما علاوه بر این تعداد، ۴۶ تک روستا که جزو جغرافیای این پنج مجتمع نبودند نیز شناسایی و به آن‌ها نیز خدمات آبرسانی ارایه می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در حوزه کمک به ساخت و تعمیر مسکن، ولی نعمتان نیز اقدامات عمده‌ای از سوی جهادگران بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در حال اجراست.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک فرصت است که باید از آن خوب استفاده کرد، افزود: امروز همه مدیران حاضر در این نشست در یک قاب برای خدمت رسانی دور هم جمع شده ایم و امیدواریم عده‌هایی که به مردم عزیز می‌دهیم را فراموش نکنیم و آن‌ها را به مرحله اجرا برسانیم.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری بسیج سازندگی برای اجرای طرح آبرسانی به ۱۲۲ روستا و ۶۴۵ کیلومتر آسفالت با شرکت آبفا و اداره کل راه و شهرسازی قزوین به امضاء رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار