نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی می‌تواند به رشد تولید در کشور کمک و تورم را مهار کند.

قدرت‌الله حمزه اظهار داشت: سال‌هاست که مقام معظم رهبری در ابتدای سال با نام گذاری در حوزه‌های مختلف، خط مشی برنامه‌ریزی‌های کشور را برای حل مشکلات مردم مشخص می‌کنند و در چند سال اخیر موضوعات اقتصادی به‌عنوان شعار سال انتخاب می‌شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر رفع مشکلات اقتصادی مردم، رفع موانع تولید، پشتیبانی و افزایش تولید در نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


حمزه با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر مسئله تورم یکی از مشکلات اساسی در کشور محسوب می‌شود، اضافه کرد: مقام معظم رهبری حکیمانه امسال را به‌نام " مهار تورم، رشد تولید" نامگذاری کرده‌اند، در سال‌های گذشته اقداماتی در راستای تحقق شعار سال در کشور صورت گرفت، اما مردم تاثیرات مثبت آن را در زندگی خود ندیدند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مقدمات مهار تورم و رشد تولید را فراهم کرده است، گفت: دولت مصمم به تحقق شعار سال است، باید به این نکته توجه داشت که دولت و مجلس بدون حضور و همراهی مردم نمی‌توانند هیچ کاری انجام دهند، تجربه پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ و بازسازی شهر‌ها پس از دفاع مقدس نشان داد که برای موفقیت در کشور نیازمند مشارکت مردم در امور هستیم.

حمزه افزود: یکی از دلایلی که نتوانستیم در مسئله اقتصاد موفق عمل کنیم، این است که نتوانستیم از ظرفیت مردم به‌خوبی در این بخش استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دولت باید تصدی‌گری خود را در مسائل اقتصادی کاهش دهد، بخش خصوصی می‌تواند به رشد تولید در کشور کمک و تورم را مهار کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار