ثبت بیش از پنج میلیون و ۵۰۲ هزار تردد در جاده‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا ۶ فروردین ماه، تردد ۵ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۹۹۳ وسیله نقلیه در محور‌های ارتباطی استان ثبت شده است.

 مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان  اظهار کرد: متوسط تردد بین استانی در جاده‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از تاریخ ۲۴ اسفند شروع شده است تا ۶ فروردین ماه، به ثبت تردد ۵ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۹۹۳ وسیله نقلیه می‌رسد که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۳ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: در روز یکشنبه ۶ فروردین ماه امسال تردد ۴۳۲ هزار و ۴۷۴ خودرو در جاده‌های استان ثبت شد که نسبت به روز قبل از این تاریخ ۲۰درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان اضافه کرد: این میزان تردد توسط ۶۸ دوربین جاده‌ای تردد شمار برخط و ۷۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.

شیروانی افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به خرم آباد_ سه‌راهی چالانچولان و تقاطع آزادراه خرم زال - خرم آباد (چم انجیر) بوده است.

او اضافه کرد: هموطنان گرامی درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند، و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس، سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.