به گفته مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج این گروه جهادی به مدت ۸ روز به مردم روستای کمتر برخوردار سردو بخش دیشموک خدمات رسانی کردند.

این اردوی جهادی به مدت ۸ روز در روستای سردو بخش دیشموک برای  خدمت رسانی به مردم این روستا برگزار شد.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج گفت: این گروه جهادی طی این ۸ روز خدماتی در زمینه‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری، مهارت افزایی و عمرانی به مردم روستای سرود خدمات رسانی کردند.

مازیار احمد زاده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های این اردو جهادی اجرای طرح‌های عمرانی است افزود: به تلاش اعضای گروه جهادی بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج کار گچ کاری و رنگ زدن در و پنجره مسجد روستا‌ی سردو انجام شد.

احمد زاده با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای کودکان، نوجوانان و جوانان این روستا در این اردوی جهادی اضافه کرد: در این مدت ۸ روزه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در زمینه‌های مختلف از جمله هم برگزاری کلاس‌های تلاوت قرآن، اقامه نماز جماعت، و اجرای مسابقات ورزشی برای کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

احمد زاده با بیان اینکه در مدت استقرار اردوی جهادی در روستای سرود کلاس‌های آموزشی در زمینه هاب مختلف از جمله هنری، و مهارت افزایی خیاطی برای بانوان این روستا نیز برگزار شد اضافه گرد: برگزاری کلاس‌های فوق برنامه‌ی درسی، برای دورس ریاضی، عربی، دینی، فارسی و زبان انگلیسی برای دانش آموزان این روستا در مقاطع مختلف تحصیلی نیز برگزار شد.

او از برپایی میز خدمت با حضورمسئول قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت آبادانی سپاه فتح استان و اعضای شورای اداری بخش دیشموک در روستایی سرود در قالب برنامه‌های این ارودی جهادی خبر داد و گفت: در این برنامه مشکلات و درخواست‌های مردم این روستا با حضور مسئولان بررسی و راهکار‌های لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.