استقبال حدود ۵۰ هزار مخاطب از بازی سرافرازان

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: بازی سرافرازان توسط گروهی از جوانان خلاق قزوینی طراحی شده که میانگین سنی آن‌ها زیر ۲۵ سال است.

رسول شاه محمدی مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین از استقبال حدود ۵۰ هزار مخاطب از بازی سرافرازان خبر داد و گفت: این بازی سال گذشته در دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال موفق به دریافت نشان سلامت شد.

شاه محمدی با اشاره به برنامه‌های مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین برای سال ۱۴۰۲ بیان کرد: بازی موبایلی سرافرازان نزدیک به یک سال است که برای استفاده در بستر موبایل منتشر شده و در فروشگاه مایکت و کافه بازار در دسترس علاقمندان قرار دارد.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین تصریح کرد: بازی سرافرازان حاصل انجام تحقیقات، مشاهدات میدانی و مصاحبه حضوری با ساکنان کشور سوریه بوده و برای طراحی محیط‌ها هم از تصاویر واقعی استفاده شده است.

وی اضافه کرد: بازی سرافزازان یک تجربه جیبی و دارای ۱۰۰ مرحله با زمانبندی کوتاه بوده و نزدیک به ۱۰ ساعت گیم پلی دارد و امسال در نظر داریم نسخه جدید این بازی را برای کامپیوتر‌های شخصی منتشر کنیم.

شاه محمدی در ادامه از تولید مجموعه انیمیشن خرگوشی خبر داد و عنوان کرد: این بازی در مورد یک خانواده ایرانی با شخصیت‌های خرگوش بوده که به زبان کودکان و با بهره‌مندی از گرافیک سه بعدی کارتونی ساخته شده است و در حال برنامه‌ریزی جهت پخش قسمت اول آن برای عید فطر از شبکه‌های ملی هستیم.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین در مورد سایر فعالیت‌های صورت گرفته اظهار کرد: شرکت "سیمیا" با نام تجاری سیما پردازان یادگاران ایرانیان از زیرمجموعه‌های مجتمع رسانه‌های دیجیتال بوده که در تولید انیمیشن و بازی‌های کامپیوتری فعالیت دارد و در حال انجام اقدامات لازم برای دانش بنیان شدن است و در این راستا درخواست آن را سال گذشته به ثبت رسانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار