عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

اتخاذ موضع هماهنگ و واحد قوای سه گانه حول منویات رهبر انقلاب ضرورت دارد

کریمی فیروزجایی بر ضرورت اتخاذ موضع واحد در خصوص مسائل راهبردی مانند سیاست‌های اقتصادی و فرهنگی از سوی دستگاه‌های حکمرانی تأکید کرد.

کریمی فیروزجائی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان نظام، گفت: سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص رعایت شئونات فرهنگی و راهکار‌های تحقق شعار محوری سال روش‌مند و فصل الخطاب است.

وی با انتقاد از رفتار چندگانه، متناقض و انفعالی برخی از دستگاه‌ها و مسئولان در حوزه شئونات و الزامات فرهنگی جامعه، افزود: با تبیین صحیح سیاست‌های فرهنگی از سوی رهبری تمامی دستگاه‌های حاکمیتی اعم از اجرایی، فرهنگی و قضایی وظیفه اجرای بهینه آن را بر عهده دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اظهار اینکه دوقطبی سازی راهبرد قطعی دشمن در شرایط فعلی است، یادآور شد: در کشوری که رهبری حکیم و سیاست‌های مدون و منضبط فرهنگی متکی به احکام نورانی اسلام دارد، اینگونه مسائل نباید به چالش جدی تبدیل شود چرا که اهمیت مسئله روشن است.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به سیاست‌های اقتصادی کشور افزود: اصلاح سیاست‌ها و مقررات در حوزه رشد تولید و کنترل تورم با رویکرد مردمی‌سازی اقتصاد در دستور کار خانه ملت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: برون رفت کشور از شرایط پیچیده و تحولات جهانی نیازمند تدبیر و مدیریت هماهنگ و یکپارچه قوای سه گانه است.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: کشور در سایه کاربست منویات رهبر معظم انقلاب و عزم جهادی مسئولان به پیشرفت و تحول بنیادین دست خواهد یافت.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم گفت: جمعیت نخبگانی کشور برای پیگیری آرمان‌های بالندگی و پیشرفت کشور ایده‌های تحولی در موضوعات اساسی را پیش روی قوای سه گانه قرار دهند.

وی با تأکید بر لزوم هدف گیری مؤلفه‌های رشدیافتگی در کشور افزود: تمامی طرح‌های تحولی در ساحت فرهنگ، سیاست و اقتصاد باید با رویکرد مردمی و عدالت محوری اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
متاسفانه در شرکتها بیشتر کارمندان را دختران اشغال کرده اند واین باعث شده که امار ازدواج پایین بیاید و همچنین امار طلاق بالا برود چون زن خودش را بی نیاز از درامد شوهر میبیند و پیش خودش میگوید برای چه زیر یوق شوهر باشم در صورتیکه میتوانم با توجه به استقلال مالی ازادانه تفریح کنم همچنین وقتی دخترها در شرکتها باشند حرفهای تفرقه انگیز و خاله زنکی در شرکتها و محیط کار بوجود میاید و محیط کار فاسد میشود و همچنین باعث بیکاری مردان میشود که میخاهند کار داشته باشند و خانواده تشکیل دهند در حالیکه دخترها جای انها را گرفته اند واین قضیه باعث میشود که جامعه به سمت فساد و عصیان برود چون مردها بیکار هستند و زنها سر کار هستند و طبیعت زن اینچنین است که وقتی که زن خودش را مستقل ببیند و به خاطر جاذبه جنسی و لطافت و ظرافتی که دارد به راحتی مردان را مطیع خودش میکند و انها را هم عصیانگر میکند در صورتیکه مردان نمیدانند عامل بیکاری انها همین زنها هستند که جای انها را گرفته اند نه حاکمیت. چون ظرفیت استخدام محدود است و زنها این ظرفیت را پر کرده اند و مسوولین محترم بدانند که یکی از عاملین اصلی عصیان جامعه همین قضیه استخدام زنان در شرکتها است چون زن وقتی خود را از لحاظ مالی مستقل ببیند عصیانگر میشود و بر عکس اگر مرد خودش را بی‌کار ببیند عصیان‌گر میشود چرا چون جای اصلیه مرد و زن عوض شده اگر زن بیکار باشد مطیع مرد میشود وبه سمت ازدواج میرود و وقتی مرد سر کار باشد مطیع میشود چون تمام همت و توانش را برای تامین خانوادش میگذارد و به فکر عصیان نمیفتد ولی وقتی جای انها عوض شود عصیان در عصیان بوجود میاید زنان در ایران به جایی رسیده اند که مدیران مرد را در شرکتها کنترل میکنند و باعث فساد و عصیان در جامعه شد ه اند متاسفانه زنان در جامعه ما بخاطر همین قضیه درنده شده اند و مردان را خار و خفیف کرده اند و جامعه را به سمت عصیان برده اند
آخرین اخبار