رییس کل دادگستری استان و دادستان قزوین با حضور در مسجد یحیی آباد شهرستان تاکستان، پیگیر مشکلات مردم این روستا شدند.

 علی شعبانی دادستان قزوین گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که مردم در تعیین سرنوشت خود و مدیریت جامعه نقش دارند و نظرشان در تمامی ابعاد بر حاکمیت تاثیرگذار است و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم تا در بین مردم حضور پیدا کنیم و شنوای نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات آن‌ها باشیم.
 
وی افزود: ما بر این باوریم که مردم در تمامی عرصه‌های باید مشارکت داشته باشند و به طور قطع در این صورت مسائل و مشکلات جامعه برطرف خواهد شد و امروز ارتباط پررنگ مسئولان قضایی با مردم یکی از اولویت‌های ریاست قوه قضاییه است، تا مردم در امر قضا و ارتقاء کیفیت خدمات قضایی نیز ایفای نقش کنند.
 
مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: مطالبه گری مردم در موضوعات مختلف بخصوص حقوق عامه باعث می‌شود دستگاه قضایی نیز با تمام توان و ظرفیت وارد میدان عمل می‌شود و موضوعات را پیگری می‌کند و امروزه بسیاری از اطلاعات مهم نیز از طریق مردم در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد.
 
شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین اظهار داشت: حوزه عفاف و حجاب همواره یکی از دغدغه‌های مردم و متدینین بوده و هست و امروز کشف حجاب برخی از افراد، مردم را آزرده خاطر کرده است و به همین خاطر دستگاه قضایی در این حوزه ورود جدی و قاطعی خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد این افراد فضای عمومی جامعه اسلامی را ناسالم کنند و قطعاً مردم نیز در این موضوع باید به میدان بیایند، تا شاهد این هنجارشکنی‌ها نباشیم.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در این مراسم گفت: از ابتدای انقلاب بی سابقه بوده است که پرونده قضایی در مراحل تحقیقات و در طی روند رسیدگی با عفو رهبری مختومه شود، که در بحث متهمان اغتشاشات اخیر شاهد این اتفاق بودیم و رافت مقام معظم رهبری شامل حال این افراد شد و پرونده‌های قضایی آن‌ها بدون اینکه برای آن‌ها سابقه کیفری شود، مختومه شد.
 
حسین رجبی، تاکید کرد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس با دست خالی وجبی از خاک کشور را به دشمن ندادیم، بدون شک اجازه نمی‌دهیم برخی خارج نشینان برای سرنوشت کشور تصمیم گیری کنند و بخواهند با آشوب و آتش افروزی فضای امن کشور را ناایمن کنند، که بحمدالله توطئه اخیر دشمن نیز با درایت رهبری، حضور مردم در صحنه و اهتمام دستگاه و نهاد‌ها خنثی شد.
 
در این دیدار مردمی که با حضور نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، رییس دادگستری و دادستان تاکستان، دادستان شهرستان آبیک، مسئولان برخی دستگاه‌ها اجرایی برگزار شد؛ مسئولان قضایی استان درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم را بررسی و دستورات لازم صادر شد و قول پیگیری دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار