اعلام محدودیت‌های ترافیکی شب‌های احیاء در بیرجند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت‌های ترافیکی شب‌های احیاء در بیرجند را اعلام کرد.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: با توجه به برگزاری مراسم شب‌های احیاء در نقاط مختلف شهرها، به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در این ایام، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در شهر بیرجند اجرا می شود لذا به شهروندان توصیه می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

او افزود: محدودیت های ترافیکی از ساعت ۲۰ شب‌های احیاء تا پایان مراسم اجرا می شود.

سرهنگ عباسی این محدودیت ها را به شرح ذیل اعلام کرد: 

مصلی المهدی (عج) و مسجد امام حسین (ع)

ممنوعیت توقف کلیه وسایل نقلیه در ۵۰ متری ورودی‌های مصلی و مسجد امام حسین (ع)؛ شهروندان می‌توانند از پارکینگ‌های تعبیه شده جهت پارک وسایل نقلیه استفاده کنند.

مسجد امام جعفر صادق  

توقف وسایل نقلیه در میدان اول سجادشهر و معابر منتهی به این میدان تا فاصله ۱۰۰ متری ممنوع خواهد بود؛ ضمنا میدان اول سجادشهر ممنوعیت تردد خواهد داشت لذا رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین (بلوار امام سجاد علیه السلام) جهت تردد استفاده کنند.

هیئت محبان الزهرا (س)

خیابان شهید کوشه‌ای مسدود و تردد وسایل نقلیه از میدان شهدا به سمت خیابان منتظری  و خیابان شهدا انجام خواهد شد؛ ضمنا توقف وسایل نقلیه در فاصله ۵۰ متری اطراف هیئت محبان الزهرا (س) ممنوع است.

ممنوعیت توقف در ورودی و اطراف کلیه مساجد، تکایا و هیئت‌های محل برگزاری مراسمات عزاداری با همکاری خادمین هیئات و نیرو‌های پایگاه‌های بسیج اعمال خواهد شد.  

سرهنگ عباسی گفت: به کلیه رانندگان توصیه می‌شود از پارک وسایل نقلیه خود به صورت مورب، دوبل و جلوی درب منازل سایر شهروندان جدا خودداری کنند در غیر اینصورت وسیله نقلیه با جرثقیل به پارکینگ حمل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار