با وجود عذرخواهی رسمی کمیته داوران انگلیس از برایتون به دلیل اشتباه داور در دیدار این تیم مقابل تاتنهام، این باشگاه انگلیسی عذرخواهی صرف را کافی نمی‌داند.

کمیته داوران فوتبال انگلیس دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی از باشگاه برایتون به دلیل اشتباه داور دیدار این تیم مقابل تاتنهام، که با شکست برایتون به پایان رسید، عذرخواهی کرد. داور آن مسابقه پنالتی واضحی را به سود برایتون نگرفت و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

این سومین بار در فصل جاری است که کمیته داوران اشتباهات داوری علیه برایتون را پذیرفته و از این باشگاه عذرخواهی می‌کند.

در دیدار برایتون و تاتنهام درحالیکه بازی با تساوی ۱-۱ دنبال می‌شد کارو میتوما توسط پی‌یر امیل هویبرگ در محوطه جریمه تاتنهام سرنگون شد. استوارت اَتول و VAR معتقد نبودند که یک پنالتی باید به نفع برایتون اعلام شود، ولی حالا کمیته داوران ضمن عذرخواهی می‌گوید آن صحنه پنالتی واضح بوده است.

برایتون، اما از عذرخواهی کمیته داوران راضی نشده است. این باشگاه می‌گوید خطا بر روی میتوما تنها اشتباه داور مسابقه نبوده است. برایتون اشاره می‌کند کلمنت لنگله با لمس توپ با دست مرتکب خطای هند شده و در این صحنه هم یک پنالتی باید به سودش اعلام می‌شد. در آن مسابقه دو گل برایتون که توسط میتوما و دنی ولبک زده شده بود هم مردود اعلام شد که این باشگاه می‌گوید هر دو گل صحیح بوده است. از این گذشته سرمربی مرغ‌های دریایی، دی‌زربی، هم از سوی داور اخراج شد، ولی برایتون می‌گوید سرمربی‌اش تنها سعی داشته کادر فنی تیم را متقاعد کند که روی نیمکت بنشینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار