مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از بررسی برنامه‌های عملیاتی سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در نیمه اول ۱۴۰۲ خبر داد.

آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد بر لزوم تشکیل شورای سرمایه‌گذاری در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت: تشکیل این شورا می‌تواند برای رفع مسائل سرمایه‌گذاری استان یزد مؤثر باشد. 

او در ادامه با تشریح موضوعات حوزه‌های تبلیغات و بازاریابی شهرستان‌ها در سال جدید، بر لزوم تولید محتوا درزمینه‌ی معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان یزد تأکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد همچنین به اهتمام در برنامه ریزی برای آموزش کارکنان تأسیسات گردشگری استان، تهیه تابلو‌های دوزبانه فارسی و انگلیسی در اماکن تاریخی، تهیه کلیپ‌های تبلیغ و معرفی جاذبه‌های گردشگری یزد اشاره کرد و افزود: جشنواره تابستانه یزد از ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر در یزد برگزار می‌شود که باید برنامه ریزی خوبی برای این رویداد انجام داد.

آخوندی از آمادگی استان یزد برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر خبرداد و گفت: شهرستان‌های استان باید برای میزبانی از گردشگران عید سعید فطر به‌عنوان یکی از مهمترین رویداد‌های ملی و اسلامی، برنامه‌ریزی کنند تا شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار